Vivix Adakah Membantu Cancer???

Diposting pada

Sekarang ni ramai yg terdedah dgn risiko penyakit kronik…sekarang ni, tak pelik dah…dgn faktor persekitaran, pemakanan dan kuliner yg kita makan, semua tu boleh menyumbang kepada penyakit-penyakit yg kita hadapi sekarang.
Sekarang nak cari kuliner yg bebas kimia pun susah kan. Kalau ada pun mesti lebih mahal dari biasa.

Banyak testimoni yg ada berkaitan dgn vivix membantu problem penyakit kritikal ni. Harini aku nak share satu artikel yg berkaitan –> Bagaimana vivix membantu problem tersebut.

Jelas kan dari artikel tersebut..radikal bebas menyebabkan sel2 kita rosak dan musnah..inilah kanser..jadi antioksidan sangat penting pada dikala ini iaitu untuk menghalang radikal2 bebas tadi daripada terus merosakkan sel sel yg masih sihat.

Vivix ialah satu2nya formulasi unggul hanya dari Shaklee. Tempat lain takde ye..hanya dari Shaklee..dan kalau perlu adaa ingatkan, syarikat ini telah wujud semenjak 50 tahun lebih lagi dan multivitamin pertama dari Shaklee tahun ni dah masuk usia 100 Tahun..dan, inilah satu2nya syarikat kuliner pemanis yg masih bertahan dgn produk2 nya yg berkualiti sehingga sekarang..bukan setahun dua pastu lesap..no no..tanyalah nenek mak ke..insyaAllah diorang kenal Shaklee.

Nak diceritakan kelebihan Shaklee memang banyak..tapi kalau anda nak betul2 kenal, anda harus cuba sendiri..saya dah cuba VIVIX..bukan alasannya ada kanser, tetapi alasannya aku mencicipi sel2 aku kurang sihat


VIVIX ni umpama keajaiban dalam satu botol..dan ia memperbaiki sel dari peringkat DNA lagi..dan kita semua maklum bahawa binaan asas insan ialah sel, jadi penyakit juga berasal dari sel2 yg tidak sihat..jika problem di’tackle’ dari akar umbinya, pastinya hasil selepas itu sangat mahir kan..so tepuk dada ..fikirkan sendiri..


Pertanyaan lanjut, hubungi:
Wanna 
SMS/whatsapp 016 441 5473


Sumber http://kioskvitamin.blogspot.co.id/